Záruka a servis

Odeslání reklamace
 Pokud budete Vaše zboží zasílat poštou či přepravní společností, musí být na balíku zřetelně vyznačeno REKLAMACE. Doporučujeme, aby zásilka obsahovala doklad o nákupu zboží a průvodní dopis s přesným popisem vady a platnými kontaktními údaji.
 
 Průběh reklamace
 O průběhu reklamace budete informováni emaily, které Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána, či že si ji máte možnost vyzvednout.
 
 Kontakty
 Níže uvedené kontaktní údaje slouží pro případ potřeby komunikace ohledně Vašeho problému nebo dotazu na reklamační proces.
 
 Doručovací adresa
 Michal Sutnar (Počítače Liberec)
 REKLAMACE
 Za Mlýnem 821
 464 01 Raspenava
 

info@pocitaceliberec.cz
 + 420 728 925 256


 Co dělat když?
 

Dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem (obdrželi jste jiné zboží, v dodávce něco chybí)
Kontaktujte nás prosím emailem na info@pocitaceliberec.cz, kde uveďte číslo nákupního dokladu, své jméno, přímý kontakt na Vás a popis problému s dodaným zbožím. V pracovní dny Vás budeme kontaktovat nejpozději následující pracovní den.
 
 Dodávka je mechanicky poškozena (zjistíte mechanické poškození některého z produktů)
 Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem BScom.cz, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

V případě doručení zboží v neodpovídajícím stavu např. s poškozeným obalem či jeví-li zboží jiné známky poškození zásilku NEPŘEJÍMEJTE!

Zvýšené opatrnosti dbejte obzvlášť u produktů, u kterých může vlivem přepravy dojít k poškození obrazovky či skleněných částí.

Popřípadě můžete zboží přijmout s výhradou a sepsat s dopravcem záznam o škodě nebo zboží s dopravcem rozbalit a zkontrolovat před převzetím.
 
 

Upozornění

Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost Michal Sutnar je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem). O průběhu reklamace budete informováni emailem, který Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána či že si ji máte možnost vyzvednout osobně.

 

Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Příslušným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je v oblasti služeb poskytovaných dodavatelem Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz/)

1